Už potřetí obchodní řetězec Kaufland přináší v předvánočním období charitativní projekt, ve kterém koupí adventního kalendáře zákazníci podpoří aktivity neziskové organizace Úsměv jako dar, která již 30 let pomáhá rodinám v nouzi.
Na Slovensku je stále mnoho rodin, které se ocitly v těžké životní situaci a cílem projektu Kauflandu ve spolupráci se Společností přátel dětí z dětských domovů Úsměv jako dar je podat jim pomocnou ruku. V názvu Darujte úsměv dvakrát se skrývá krásné poselství, které motivuje k pomoci i zákazníků řetězce. Zakoupením charitativního adventního kalendáře udělají radost svým dětem a zároveň přispějí na dobrou věc – za každý prodaný kalendář Kaufland věnuje 0,10 eur neziskové organizaci Úsměv jako dar. Ta peníze použije na pomoc rodinám v nouzi.
„Děti by měly žít se svými rodiči, potřebují skutečný domov, a to nejen na Vánoce. Věříme, že k tomu přispěje i náš adventní kalendář a výtěžek z něj, který věnujeme neziskové organizaci Úsměv jako dar i letos, „říká o významu projektu Samuel Machajdík, mluvčí společnosti Kaufland Slovensko.

„Je mnoho dětí a rodin, které potřebují naši pomoc. Díky pandemii více rodiče přišli o práci a dostali se do složité životní situace, v níž si nevědí sami pomoci. Proto si ceníme projekt Darujte úsměv dvakrát, ve kterém každý člověk může podat pomocnou ruku těm, kteří to potřebují, „dodává Marie Soboličová, manažerka pro fundrising a PR neziskové organizace Úsměv jako dar.
Charitativní projekt Kauflandu tentokrát podpoří kampaň s animovanou pohádkou pod názvem Sladký domov. Vysvětlí dětem o tom, jak ptáček Kiwi společně se zvířátky postavili perníčky z obalu adventního kalendáře perníkového chaloupku, protože neměl kde bydlet. Milý příběh se šťastným koncem takto přiblíží i těm nejmenším, jak velký význam má šťastný domov pro každého z nás.